Pages

Tuesday, June 28, 2011

Emo

malas nak cerita pepanjang. rase mcm sakit hati dtg semula
kem 3 hari 2 malam.
malan last, lepas aspresiasi seni @pertandingan persembahan, aku dah pesan "besok pagi kemas khemah" "besok pagi kemas khemah" "besok pagi kemas khemah"

aku balik rumah coz turn org lain tidur sane. esok pagi, WTH!! jam dah 7.30 pg, khemah belum kemas. berterabooq!!! dah makan belum?? "belom, tak sempat. tadi kawad. lapar la cikgu" aku biase lagi....

7.45 pgi,
kemas la khemah ni.. jap lagi juri smpai!!!
suare da tinggi sikit... jap la cikgu @ sabar la cikgu!!!

HAH!! amboi2.. banyak chantek hang...
pukul 8 dah start kawad
khemah sepah... baldi, kain basah, botol, cawan, kasut , slipar...etc
sape nak kemas!!!



dah la gajet, org luar yang buat. siap cari sekali lagi buluh... belambak2 pulak tu. yang jadinye, ciput je.. buluh bergelimpangan blakang khemah... grrrr!!!
tali cikgu support, kain cikgu support, logo cikgu support



siren dah berbunyi... lintang pukang lari tinggal khemah yang macam tongkang pecah.
woi!!! tadi da aku suruh kemas, degil...
aku tak peduli .. jerit
yang aku dapat dari dorg, senyum kambeng... senyum kambeng!!!

aku da ilang sabar. aku punyut semua barang luar khemah, aku sumbat dalam khemah depa.. padan muka. sakit hati aku



2 gubahan... yang ni aku suke. budak ni dgr ckp sket... hak lagi satu, nyampah betul. katenye PKBM x main benda mcm ni... tak macho konon. kate nak menang, tapi acara boleh pulak main pilih2... nak fokus yang setaraf je kononnye (kawad, orienterring), kalah jugak!!! aku tak kisah kalah, tapi awat depa lagak baekk punya!!


tetiba, dua tiga balik khemah semula "sorry cikgu". ah, tak kuase aku nak pandang. tengah sakit hati




konon, bile sarjan2 sampai, masing2 horay... terloncat2...
cikgu cakap lansung tak dengar. buat pokak je. time nak kemas tapak, masing2 buat muke..pot pet belakang... amboi. suruh kemas, depa duduk n makan hamper yang sebijik tu je.. tu pon naseb baik menang jalan lasak. kalo tak, tak merase la korang. pas tu, bukan nak pelawa cikgu2 depa langsung... nak angkut barang naik ketan konon, barang yg depa angkut, barang sendiri jek... PANAS kami berdua cikgu2 depa.... berasap..... khemah, parang, gergaji, cebuk, plastik makanan tinggal jek.... HOT HOT!!!
Kami angkat khemah, trus bawak balik sekolah. lantak la depa... sarjan kesayangan ade kannn..



p/s : sakit hati lagi..arghhhhhhhhhhhhhhh....
1. tak mau dengar cakap
2. berlagak bagus
3. tapi tak semua la
4. sori pada yang nak tumpang balik.. sakit hati sangat time tu...

No comments: