Monday, June 13, 2011

Terharu

sebelum kisah sedih dan terharu tadi
aku ada kelas Sains form 2. Of course blok yg sama dengan kejadian entry ini.
Masuk je kelas, terus tuju ke meja. Tetiba tercegat sorg pelajar perempuan. Budak ni pindah dr Sek yg lebih bagus dr sekolah tempat aku curah bakti. Homesick katenya..... tak pe la...

Dia bagi aku sampul kat bawah ni


jeng, jeng,jeng..... Buka je kad. nampak ayat kat bawah



besday aku bulan lepas. dia tak perasan besday aku katenya. aku tak kisah pon.. anyway, terharu beb... bukak sampul



nampak benda alah ni.... terharu kuasa 2 beb...


jahit sendiri beb....



p/s : aku baru je planning naj jahit.. budak ni jahit dulu..hahahaa

No comments:

Post a Comment

Aiskrim Pisang 3 Bahan

Resepi khas untuk hantu aiskrim Ambil dari resepi di FB Wajib ada dalam peti Mudah, jimat, sihat Tiada sukatan khas Aku tambah ku...