Friday, March 23, 2012

Tak puas hati

anak saya nama U.
sekejap ye pakcik, saya carikan. erm, tak ada la pakcik.
macam mana boleh tak ada? beg dan baju ni untuk orang yang macam mana? org kaya ke? saya ni orang susah, jual aiskrim je. dari kecik saya jaga dia. saya ada lapan anak.

aku terdiam 1000 bahasa. nasib baik ada penganjur enterprem...

nama anak pakcik tak ada dalam senarai yang sekolah bagi. pak cik ada surat pengesahan tak?
tak ada..
jadi, memang nama anak pakcik tak tersenarai. cuba pakcik tanya sekolah anak pakcik.
macam mana boleh tak ada. saya ni susah. jual aiskrim je.
pakcik cuba tanya pihak sekolah dulu.
tak apelah, saya tanya PPD!!


P/S: ye, aku kenal anak die. bukan feymes sbb cemerlang akademik, tapi cemerlang ponteng kot... rata-rata yang tersenarai tu, bukan yang bermasalah okey.


..klik untuk 20 situasi yang menyebabkan kita tak puas hati..



No comments:

Post a Comment

Aiskrim Pisang 3 Bahan

Resepi khas untuk hantu aiskrim Ambil dari resepi di FB Wajib ada dalam peti Mudah, jimat, sihat Tiada sukatan khas Aku tambah ku...