Tuesday, October 8, 2013

Cikgu, ingat nama saya ye...

budak sekolah zaman sekarang, macam-macam ada.... very the colourful lah. asyik dengar yang kebaboom negatif je pasal budak sekolah. dulu pun ade cuma tak banyak kot.. 
tak mau cerita pasal -ve....

ada calon PMR 2013 minta tolong tandakan kertas 1 sains die tadi... nak tau berapa yang die boleh dapat katenye.. terserempak masa sekumpulan calon balik dari surau. seronok cerita dengan aku pasal sains semalam punya exam.. senang katenya, tapi kertas 1 susah 
[tak de la susah sangat kot.... mesti cg kurang tekan kertas 1 huhu].  

"transformer masuk cg" 
"ade soalan pasal perempuan... ikat ape ntah"
"kertas 1 susah cg"
"takpe cg, sy dah google td"   yg ni aku x paham. lantak kau le.


kertas si Muhammad minta tlg tanda.. just ajar die 2 mggu sblm exam.
"cg ingat nama sy ye.. Muhammad"

ade satu perasaan yang best bila anak murid jumpa kita n ngadu ttg ape2 je terutamanya psl study.

terkilan jugak sebelum dorang exam tak sempat nak jumpa. kena pergi CPD..
anyway, tak kisah la ape, yang penting dah usaha, dah doa, dah jawab, think positif.
x kesah ape result yg dapat, sbb tu rezeki Allah bagi..


p/s: masa di U dulu terfikir mcm mn aku nak selesakan diri dgn kerja cikgu ni.. tak pernah terfikir nak jd cg sebenarnya... tp skrg dah mula sayang kerja ni tp kerja selalu +ve n ikhlas... kadang2 muncul jugak rase tak best haha

No comments:

Post a Comment

Aiskrim Pisang 3 Bahan

Resepi khas untuk hantu aiskrim Ambil dari resepi di FB Wajib ada dalam peti Mudah, jimat, sihat Tiada sukatan khas Aku tambah ku...