Sunday, September 18, 2011

Sambutan Hari Malaysia

Khamis 15 Sept 2011
Dewan Semarak

Aku datang sekolah macam biasa. Al maklum, aku ni skema. Hari tu, perasaan lain macam sikit. Ada sikit happy juga. WHY??
'Tomorrow cuti maaa...'

perhatian kepada semua guru kelas, anda dikehendaki untuk masuk ke dalam kelas untuk mengambil kedatangan dan mengiringi pelajar kelas anda ke dewan

nasib baik bukan guru kelas. boleh la duduk lama sikit kat bilik ni... Hari ni kami rancak berborak. Tak mengajar hari ni, agipun esok cuti. Of course la happy.

assalamualaikum, turun dewan ye..

erm...ok kak. sambung lagi borak 30 saat. then baru turun dewan. Lor, tak ramai lagi cikgu2nye.. it's okay..


depa ni kira tak tahu malu dari segi positif. bagus



Sambutan tak semeriah masa aku sekolah dulu2. kalau dulu, boleh dikatakan 80% budak yang buat. dari hiasan dewan, beli hadiah, n etc. best dan meriah. tapi, tak boleh la nak banding dengan sekarang. tahap budak lain. tahap sekolah pun lain. Ala kadar je. tapi part yang tacing adalah part akhir. menyanyi lagu warisan da 1 Malaysia versi Lim Kok Wing. Bukan apa, teringat masa PLKN tahun lepas je hehehehe


nak upload gambar PLKN tapi semua dah pindah dalam cd..


p/s : berlaku kejadian lebih emosi dalam sesi post motem aktiviti antara cikgu2. aku cuba jadi yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment

Aiskrim Pisang 3 Bahan

Resepi khas untuk hantu aiskrim Ambil dari resepi di FB Wajib ada dalam peti Mudah, jimat, sihat Tiada sukatan khas Aku tambah ku...