Pages

Wednesday, September 14, 2011

Sudah-sudah la tu

bila sampai masa dah serabut otak,
jadual mengajar terlampau pack macam sardin dalam tin
kau ingat aku ada masa nak layan kau sorang
kau tak nampak ada lagi berpuluh manusia sebelah kiri kanan kau
apa kau dah buta mata

"buta mata, tak nampak jalan di dunia,kerana tidak nampak cahaya"

apa kau ni
kau bukan budak sekolah tadika
please behave yourself
kau dah besar
dah boleh jadi mak bapak orang

"tidak tahu kemana harus dituju,ke hilir atau ke hulu"

please la kau
tobat la cepat-cepat
jangan sampai aku buat bodoh je kat kau



p/s : aku nak minta maaf kat kau sebab tercubit, terjerit dan terkeluar ayat-ayat taik dari mulut aku walaupun aku tahu kau tak baca pun apa yg aku tulis. Selamat Hari Malaysia

No comments: