Pages

Thursday, January 12, 2012

tired

minggu kedua kerja di tahun baru
sigh....
memang tak baik mengeluh



1. isnin: cadangnye nak pindah hari ni. kenape pilih isnin?? entah. tapi diriku ini bekerja, jadi x tolong angkat. last2 tungu punya tunggu, lori x datang. so postpone

2. selasa : pindah jugak akhirnya. balik kerja, terus angkut barang. penaaat. malam je terus koma. ape dah jadi dengan RPH... jeng3....

3. rabu: dapat tau kena jadi KP PJK. pe kejadah hahahaha.... sebelum balik terserempak dengan boss... dapat lagi 1 kerja.... WARDEN!! no way!! tapi dasar tak reti nak tolak kerja.. mintak dipertimbangkan dulu. tapi nak ke boss... banyak cantek..

4. khamis : hohoo.. tak jadi KP PJK. nampak tak sesuka hati je main tarik tali...dapat pulak kerja lain ganti orang. guru kelas 5B... SMM + DAFTAR SPM+ KECERIAAN +DSB...

p/s : terasa macam tong sampah. bila orang tak nak, dibuang je dalam tong sampah. bile ade orang tak larat nak buat kerja, buang dalam tong sampah. dengan harapan tong sampah tolong buatkan. apa nak jadi dengan kerja si tong sampah...??

TT_TT

aku dah tiada masa untuk felt kesayangan ku huhuuu

gue tak sabar nak cuti meyh....

No comments: